2012-07-28

Kot Skrzypek jest krzyżakiem!


To było proste jak instrukcja obsługi niemieckiego samochodu. Gdy tylko zobaczyłem czarno-białe stroje mrocznych rycerzy, wszystko stało się jasne — Skrzypek należy do Zakonu Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie!

Czyż nie przesiębierze demonicznych planów, które realizuje z demoniczną skutecznością? Sam jestem tej skuteczności dowodem.
Czyż nie porozumiewa się bez problemu z wszystkimi osiedlowymi kotami za wyjątkiem czarnych – poświęconych diabłu? To kot-katolik, a niechęć do czarnych to w Polsce poważana cnota.

Przechadzając się po Malborku – a jakże! - drogę przebiegł mi czarno-biały kot. Zaraz po nim — czarno-biały rycerz. Załopotał płaszcz. Zaświeciło mi
w głowie. Skrzypek uważnie spojrzał mi w oczy. Wszystko w porządku.
Gott dalej mit uns.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy8/01/2012

    Czy kot akceptuje to nowe wcielenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/12/2012

    kot śpi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie – czy ja je akceptuję? Z chrześcijańską pokorą chylę głowę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/18/2012

    a w sobotę, czas na odpoczynek i zdjęcie walecznych uniformów

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/25/2012

    kolejna sobota a kot .............

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9/01/2012

    1 września a kot............

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, 1 września kot najeżdża Polskę!

    OdpowiedzUsuń